lördag 15 september 2012

Jag tycker om mig själv....

Jag tycker om mig själv Jag tycker om mig själv Jag tycker om mig själv Jag tycker om mig själv Jag tycker om mig själv Jag tycker om mig själv Jag tycker om mig själv..............
Det känns som jag tappat allt och håller på att rasa ihop fullständigt. Har absolut ingen ork alls.
Jag vet hur jag ska göra, för jag har verktygen men jag förmår mig inte.
Solen skiner ute och luften är frisk men jag orkar inte ens gå ut. Helst skulle jag bara vilja sova.
Eller vad vill jag? Jag vet faktiskt inte. Måste verkligen ta mig ur det här negativa.tänket för det gör inte gott nånstans. Jag vet inte ens om det beror på mig eller om det är nån annans känslor jag lyckats snappa upp. För sån är jag, som en disktrasa som suger åt sig allas energier. Jag påverkas av andra jättemycket. Tyvärr mest av det negativa och sorgliga. Tårar kan börja rinna rätt som det är och jag vet ibland inte varför.
När det gäller mitt eget liv har jag nog lyckats gå igenom allt tragiskt som har hänt när jag gick i terapi. Eller finns det nåt gammalt cluster som ligger o skramlar bak i huvudet och vill hitta sin plats på livshyllan.
Dom brukar hitta fram när man går igenom kriser och lite av en kris har jag ju haft när mitt ex och jag delade på oss.

Idag behöver jag använda mig av massor affirmationer....

JAG TYCKER OM MIG SJÄLV!
JAG ÄR TRYGG I MIG SJÄLV!
JAG ÄR HEL!
JAG ÄR VACKER!
JAG BETYDER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar