söndag 6 april 2014

Livet pågår just nu!

Det har hänt så mycket sen jag skrev sist. Det har gått över ett år och mycket har löst sig. Livet ändras och jag följer med. Jag ska börja skriva igen och jag har tänkt att det nån gång ska bli en bok. För vi har alla en bok i oss, så det handlar bara om att våga skriva ner den och blotta oss. Det krävs mod och det har jag fått en del på sista tiden. Tänk vad skönt det är när vi helt plötsligt börjar känna livsglädje och nyfikenhet. Det gör inget att vi faller omkull ibland för vi har så mycket stadigare skor. Livets skor som vi tar på oss när vi föds, för att successivt byta ut dom mot större, så att vi kan ta stadigare kliv framåt. Jag traskar på, jag känner mig stark och jag vet att jag har så mycket att ge. Så nu är det dags att ta för sig lite. Jag tar den lilla osäkra flickan i handen och visar henne att livet inte alls är farligt utan härligt om man bara vågar.

Idag affirmerar jag............JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV OCH JAG ÄLSKAR LIVET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar