lördag 3 november 2012

Tillbaka!

Nu har jag inte varit här på ett tag. Jag har haft fullt upp att finnas till. Nu är jag arbetslös, jobbade sista passet i Onsdags. Det känns inget bra faktiskt, inte just nu i alla fall. Det kryper i mig redan. Jag är rädd att jag ska bli deprimerad igen av att inte ha något att fylla dagarna med. Så jag tänker göra ett schema hur jag ska börja dagen sen kanske det känns som att det inte gör så mycket om jag sitter på ändan lite. Jag ska börja med att gå upp och äta frukost med dottern innan skolan, följa henne till bussen och sen ta en morgonrunda, blogga.  Jag ska affirmera hela dagen lång.....eller ja, när jag kommer ihåg det.
Jag har några jobb jag tänkte söka men har förstått att det är många per jobb.

Idag affirmerar jag........

JAG ÄR BRA OCH JAG KOMMER FÅ ETT JOBB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar